Odpowiedzi

2010-01-17T11:00:28+01:00
...(miejscowość, data)

Droga ... . (w kropki piszesz imie.)

Mam problem. Piszę do Ciebie, ponieważ jesteś moją przyjaciółką i ufam Ci... Proszę nie pokazuj tego listu nikomu.
moi rodzice ostatnio się pokłócili. bardzo krzyczeli na siebie. nawet nie wiem kto zaczął. mama wykrzyczała tacie wszystkie jego wady... teraz nie wiem co mam robić. boję się, że rodzice się rozwiodą i ja trafię do domu dziecka, a naprawdę nie chce tego. kocham ich takich jacy są, bez względu czy się kłócą czy nie. dlatego piszę do Ciebie. proszę poradź mi co mam zrobić... nie chcę alby się rozeszli. przecież mam jeszcze małą siostrę.
odpisz jak najszybciej, już czekam na odpowiedź.

... (piszesz swoje imię)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:06:13+01:00
Gdańsk,05.01.2010r.
Drogi Franku!
Cześć!Bardzo lubie spędzać wolny czas w domu, ale trochę tęsknie za szkołą. I sądzę ,że ty też ,ale przejde do rzeczy.
Pragnę ci powiedzieć o czymś bardzo ,ale to bardzo ważnym. I chciałbym żebyś nikomu o tym nie mówił wiedz ,że mam co do ciebie wielkie zaufanie ,a więc..........Gdy skończył się ostatni dzień ferri poszedłem w stronę mojego domu lecz gdy byłem w połowie drogi zatrzymał mnie Gracjan i jego dwaj koledzy.Wiesz który Gracjan prawda.Ten z 6 klasy. Kazał mi się odwrócić i spojrzeć na niego ,ale ja szedłem na przó z przerarzeniem ,że coś się zaraz wydarzy i się nie pomyliłem. Gracjan powiedział swoim kolegom ,żeby mnie złapali i przyciągneli.Strasznie się bałem!Strasznie! Gracjan kazał mi wziąść 10 cukierków bez zapłacenia.Czyli chciał ,żebym kradł. I chyba wiesz co zrobiłem.........tak wszedłem do sklepu i wziąłem je do kieszenie i dałem Gracjanowi.
Bardzo jest mi z tym źle mam nadzieje ,że nikomu nie powiesz ,a wręcz przeciwnie pomożesz mi.
Ps.:Pozdrawiam serdecznie!
Z poważaniem Tadek!
1 5 1