Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:04:07+01:00
M klaun
D klauna
C klaunowi
B klauna
N klaunem
Msc klaunie
W klaunie

1klaun 2 klauny 5 klaunów
2010-01-17T11:55:19+01:00
Mianownik kto? co? klaun klauny
Dopełniacz kogo? czego? klauna klaunów
Celownik komu? czemu? klaunu klaunom
Biernik kogo? co? klauna klauny
Narzędnik z kim? z czym? klaunem klaunami
Miejscownik o kim? o czym? klaunie klaunach
Wołacz! o! klaunie klauny