Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:59:15+01:00
1. narysuj półprostą o początku A
2. cyrklem odmierz odcienek a i zaznac\ na polprostej punkt przeciecia okregu z poprosta
3. kat alfa -> (mam nadzieje ze wiesz jak przenosic kąty*)
przenies kat alfa i kat beta po obu stronach polprostej, ramie kata alfa przedłuz aby mialo długos odcinka b i połącz aby powstał trójkąt ! ;d to wszystko

*łączysz cyrklem ramienia danego kąta i tworzysz odcinek z punktow przeciecia, dolne ramie przenosisz cyrklem na polprosta od punkktu a lub b a potem te odcinek mieczy ramionami od przecieia przeniesionego odc. z polprosta ;D
1 1 1
2010-01-17T10:59:24+01:00
Rysujesz kąt α-β. Na jednym ramieniu tego kąta zaznaczasz odcinek a o początku w wierzchołku kąta. Z odcinkiem b robisz to samo tylko że na drugim ramieniu. Końce tych odcinków łączysz i powstaje ci trójkąt.