Odpowiedzi

2010-01-17T11:00:44+01:00
W pierwszej części "Lew, czarownica i stara szafa" jest upartym i wiecznie złym na swego starszego brata chłopakiem. Do Narnii dostaje się jako drugi, po siostrze Łucji i poznaje tam Jadis - Białą Czarownicę. Omamiony obietnicami, ptasim mleczkiem oraz czarami, przechodzi na jej stronę. Później spotyka swoją siostrę, wracającą od fauna i razem podążają w stronę do swojego świata (w stronę starej szafy). Łucja chce uświadomić reszcie, że Edmund widział Narnię, lecz ten, chcąc zrobić siostrze przykrość, zapiera się. Gdy w końcu wszyscy trafiają do Narnii, Edmund zdradza się z faktem, iż był już w tej krainie, co powoduje niechęć reszty rodzeństwa. Podczas spotkania z państwem Bobrów nikt nie zauważa, że Edmund ich opuszcza i udaje się do zamku czarownicy. Tam przekonuje się o prawdziwym charakterze czarownicy - jest więźniem, podle traktowanym, później staje się zakładnikiem, za którego Aslan składa ofiarę z siebie. Gdy wraca do rodzeństwa, obiecuje poprawę i dotrzymuje słowa. Bierze udział w bitwie pod Beruną przeciwko armii Białej Czarownicy. Podczas bitwy łamie Czarownicy różdżkę. Zostaje ciężko ranny, ale Łucja leczy jego rany. Później - zgodnie z przepowiednią, zostaje wraz z rodzeństwem koronowany na króla Narnii i otrzymuje przydomek Sprawiedliwy. Jako władca Narni był spokojny i bardziej opanowany niż Piotr. Znany był z mądrych wyroków.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:03:31+01:00
Aslan składa ofiarę z siebie w zamian za życie Edmunda W ostatniej chwili przybywa na ratunek podczas bitwy i zabija czarownice przynosząc także posiłki w postaci wojowników jest on odważny
6 3 6