Odpowiedzi

2010-01-17T11:11:42+01:00
"Chwalcie PANA z niebios
chwalcie Go na wysokościach"

Proszę!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:12:53+01:00
147:

5. Pan nasz jest wielki i zasobny w siły,
mądrość Jego jest niewypowiedzialna

148:

13. niech imię Pana wychwalają,
bo tylko Jego imię jest wzniosłe,
majestat Jego góruje nad ziemią i niebem.


149:

1. Alleluja.
śpiewajcie pieśń nową Panu;
chwała jego niech zabrzmi w zgromadzeniu świętych.

2010-01-17T11:13:11+01:00
Chwalcie Pana. []
Jak to dobrze grajcie Bogu naszemu
jak miło i zamontowania go pochwalić!


prosze daj jako naj. plis
1 1 1