Odpowiedzi

2010-01-17T11:16:02+01:00
Zły xD
Nie uważasz , nie słuchasz , z czego potem więcej musisz się uczyć , a tak z lekcji połowe zapamiętasz xD
nie wiesz co zadane , dostajesz uwagi za gadanie i przeszkadzanie w prowadzeniu xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:21:13+01:00
Rozmawianie na lekcjach ma zły wpływ i na Ciebie i na osobę z kórą rozmawiasz być może też na osoby kóre chcą się na lekcjach skupić ale nie mogą bo przeszkadza im ta rozmowa. Gdy rozmawiasz nie możesz się skupić na lekcjach przez co potem możesz mieć problemy z materiałem. Do tego nauczyciele nie są pozytywnie nastawieni do osób przeszkadzającym im prowadzić zajęcia. Pokazujemy pzrez to że nie przestrzegamy podstawowych zasad kultury.
1 5 1
2010-01-17T11:42:17+01:00
To zależy na jaki temat się rozmawia ;)
Są pozytywy rozmawiania na lekcjach ale i negatywy.
Rozmawiając nie słuchasz na lekcji, a przez to nie zapamiętujesz nic. Słuchając na lekcji mniej czasu spędzisz w domu na naukę. ;)
Pozytywem jest to że nie nudzisz się na nudnej lekcji ;D