Odpowiedzi

2010-01-17T11:15:40+01:00
W 100g wody morskiej znajduje się 3,5g soli
w 1000g wody morskiej znajduje się 35g soli
w 2000g wody morskiej znajduje się 70g soli

Odpowiedź: W 2kg wody morskiej znajduje się 70g soli.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:17:32+01:00
100 g (wody)---- 3,5 g (soli)
2000 g (wody)---- x g (soli)

100x=2000*3,5
100x=7000 /÷100
x=70

Odp.: W 2 kg wody znajduje się 70 g soli.
1 1 1
2010-01-17T11:25:46+01:00
2kg=2000g
2000g÷100g=20
20×3,5g=70g

W 2 kg wody morskiej znajduje się 70g wody morskiej.