Odpowiedzi

2010-01-17T11:16:21+01:00
(38,5 h ∧ 100% ) : 198,2 h = 19,42%

Odp: Park zajmowal 19,42% powierzchni parków.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:17:29+01:00
38,5 / 198,2 ~~ 0,1942
0,1942 = 19,42%

Odpowiedź: Kampinowski Park Narodowy w 1992 roku stanowił 19,42% parków narodowych.
2010-01-17T11:19:59+01:00
Dane:
198,2 ha-powierzchnia Parków Narodowych
38,5 ha - powierzchnia Kampinowskiego Parku Narodowego

aby obliczyc jakim procentem liczby a jest liczba b, dzielimy liczbę b przez a i mnożymy przez 100%, więc:

(38,5*100%) :198,2=3850%: 198,2=19,4 % (jest to wynik w przybliżeniu)
Odp:Kampinowski Park Narodowy stanowił 19,4 % powierzchni Parków Narodowych.