Muszę zrobić zdjęcie jakiegoś zjawiska fizycznego na konkurs. Niestety jest zima, więc nic większego się nie dzieje. Macie jakieś pomysły na proste i efektowne doświadczenia? Takie, żeby nie trzeba było używać jakiś skomplikowanych przyrządów.

3

Odpowiedzi

2010-01-17T11:21:42+01:00
Oczywiście, fotografia wody w trzech stanach:
ciekłym (wodę w butelce)
stałym (wystawic wodę na mróz, i butelka zamarznie)
gazowym (podgrzać tą wodę)
Będzie taka historia wody. :]]]
1 5 1
2010-01-17T11:23:45+01:00
Możesz sfotografować załamanie różnych kolorów świateł w wodzie. Łatwe i fajne efekty.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:32:44+01:00

rozszczepienie światła w pryzmacie
elektryzowanie się włosów
powstawanie szronu
topnienie śniegu
ciekawe jest obserwowanie szadzi która jest na drzewach i innym przedmiotach podczas zimy
Przejście wiązki równoległych promieni światła przez soczewkę rozpraszającą
Mam nadzieje że pomogłam ;)
1 5 1