Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:31:15+01:00
A)(5cm*3,5cm+5cm*8cm+3,5cm*8cm)*2=(17,5cm2+40cm2+28cm2)*2=171cm2
b)(1,2dm*1,5dm+1,2dm*2dm+1,5dm*2dm)*2=(1,8dm2+2,4dm2+3dm2)*2=14,4dm2

Pole prostopadłościanu zwiększy sie 4 krotnie.
1 5 1
2010-01-17T12:08:42+01:00
A)(5cm*3,5cm+5cm*8cm+3,5cm*8cm)*2=(17,5cm2+40cm2+28cm2)*2=171cm2
b)(1,2dm*1,5dm+1,2dm*2dm+1,5dm*2dm)*2=(1,8dm2+2,4dm2+3dm2)*2=14,4dm2

Odp.:Pole prostopadłościanu zwiększy sie 4 krotnie.
mam nadzieję że pomogłam ;*
1 5 1
2010-01-17T12:11:08+01:00
A)
Dane:
a)5cm
b)3,5cm
h)8cm

Pc=2ab+2bh+2ah

P=2*5cm*2,5cm+2*3,5cm*8cm+2*5cm*8cm
p=35cm+56cm+80cm
P=171cm²

b)
Dane:
a)1,2dm=12cm
b)15cm
h)0,2m=20cm

Pc=2ab+2bh+2ah

P=2*12cm*15cm+2*15cm*20cm+2*12cm*20cm
P=360cm+600cm+480cm
P=1440cm²

a)
Dane:
a)5cm*2=10cm
b)3,5cm*2=7cm
h)8cm*2=16cm

P=2ab+2bh+2ah

P=2*10cm*7cm+2*7cm*16cm+2*10cm*16cm
P=140cm+224cm+320cm
P=684cm²

684cm²:171cm²=4

Odp. Pole zwiększyło się 4 razy.

b)
Dane:
a)1,2dm=12cm*2=24cm
b)15cm*2=30cm
h)0,2cm=20cm*2=40cm

P=2ab+2bh+2ah

P=2*24cm*30cm+2*30cm*40cm+2*24cm*40cm
P=1440cm+2400cm+1920cm
P=5760cm²

5760cm²:1440cm²=4

Odp.Pole zwiększyło się 4 razy.