Odpowiedzi

2010-01-17T11:34:18+01:00
Dzika róża jest pożyteczna, ponieważ jest wykorzystywana w przemyśle spożywczym np. do dżemów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:35:19+01:00
Dzika róża ,zwana przez niektórych również psią różą występuje w obszarach umiarkowanych.
Jest ona bardzo pożyteczna ,gdyż dzika róża służy do :
-leczenia(składnikwielu mieszanek ziołowych)
-stwarzania dżemów i konfitur
-stwarzania oleju z dzikiej róży,
-w szkółkarstwie używana jako podkładka do róż szlachetnych.

Mam nadzieje,ze pomoglem;]