Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:39:09+01:00
Nazwa Ilość Białko (g) Tłuszcz (g) Węglowodany (g) kcal
ŚNIADANIE
chleb (2 kromki) 50g 2,71 0,65 28,53 122
masło roślinne 15g 0,05 11,25 0,06 100
szynka wiejska (2,5 plastra) 50g 8,55 10,15 0,45 126
jajecznica 100g 9,81 8,72 0,52 120
pomidor (2 szt.) 200g 1,81 0,43 7,21 30
herbata (szklanka) 250ml 0,11 0,00 0,00 0
cukier (1 łyżeczka) 5g 0,00 0,00 4,99 20
RAZEM - 23,04 31,20 41,76 518
II ŚNIADANIE
jabłko (1 szt.) 195g 0,78 0,78 21,11 90
jagodzianka (1 szt.) 100g 7,12 5,42 60,62 314
sok z czarnej porzeczki (szklanka) 250ml 0,34 0,13 12,73 53
RAZEM - 8,24 6,33 94,46 457
OBIAD
zupa pomidorowa z ryżem (talerz) 300ml 4,52 5,43 11,72 111
ziemniaki (2,5 szt.) 200g 3,60 0,21 32,60 138
surówka z marchwi i jabłek 100g 1,00 0,30 16,60 59
pieczeń cielęca duszona 100g 20,11 11,80 1,70 193
kompot z jabłek (szklanka) 250ml 0,21 0,14 13,22 50
RAZEM - 17,88 17,88 75,84 551
PODWIECZOREK
baton snickers (1 szt.) 55g 5,41 15,62 29,81 281
jogurt morelowy 1,5 % 100 ml 3,74 1,51 8,93 63
galaretka z truskawkami 100 g 15,42 0,21 16,01 126
sok marchwiowy (szklanka) 250 ml 1,02 0,25 28,25 108
RAZEM - 25,59 17,59 83,00 578
KOLACJA
bułka kajzerka (1 szt.) 100g 7,50 3,60 59,40 296
masło roślinne 15g 0,05 11,25 0,06 100
makrela wędzona 100g 20,70 15,50 0,00 221
pomidor (2 szt.) 200g 1,81 0,43 7,21 30
herbata (szklanka) 250ml 0,11 0,00 0,00 0
cukier (1 łyżeczka) 5g 0,00 0,00 4,99 20
RAZEM - 30,17 30,78 71,66 667
CAŁY DZIEŃ
R A Z E M - 104,92 103,78 366,72 2771
2010-01-17T11:41:43+01:00
Jadłospis dla dziewcznyn w wieku piętnastu lat(ok.2300 kcal)
Śniadanie:
60g płatków 250ml mleka- 300kcal
lub
4 kromki chleba graham - 300kcal
Herbata z cukrem - 28kcal

Drugie sniadanie:
Bułka kajzerka 50 gram- 130 kcal
lub grejpfrut 360 g - 83 kcal

OBIAD
rosół z makaronem - 250kcal
ziemniaki gotowane150 g - 110kcal
surówka z marchwi i jabłek 90kcal
Filet z dorsza (smażony)
100g -274kcal

Podwieczorek
Ryż z jabłkami
150g -230kcal

Kolacja
2 kromki chleba graham
150kcal
2 plastry szynki wieprzowej
30g 52kcal
Herbata z cukrem
28kcal


Mam nadizeje ze pomoglem;]