Trwali w nauce Apostołów i we wspólnocie, w łamaniu chleba i w modlitwie (Dz 2, 42)
Ćwiczenie 1.
W oparciu o tekst biblijny z Księgi Dziejów Apostolskich (Dz 2, 42), który znajduje się powyżej Napisz odpowiedźi na pytania:
-Co wiemy?
-Czego się domyślamy?
-O co chcielibyśmny zapytać?
Prosze o pomoc !!!!!!! Jesteście moją ostatnią deską ratunku!!!!! Wierze w was!!!!!!!!! Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:40:43+01:00
Ja za bardzo nie wiem o co w tym chodzi ;D no ale może tak:
Wiemy,że apostołowie są wspólnotą która wielbi i kocha Boga oraz Jezusa. Domyslamy się,że apostołowie modlą się razem rozmawiając w ten sposób z Bogiem. Chcielibyśmy się zapytać czy trwali zawsze i wszędzie w dzień i w nocy w wspólnocie i modlitwie.

Ale lepiej jeszcze nad tym pomyśl ok ;)
2010-01-17T12:54:10+01:00
Złota roża, złote serce, przestrzelony i pokrwawiony pas sutanny.