Odpowiedzi

2010-01-17T11:49:39+01:00
Czy warto by kodeks rycerski obowiazywal i dzis?Jedni uwazaja ze tak inni ze nie.Warto sie nad tzm chwile zastanowic i odpowiedziec na to pytanie.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:49:50+01:00
Dzis świat młodziezy pełen jest przemocy i nikt nie daje sobie z tym rady. Prawo stara sie jak moze, lecz nie sprawi, by świat stał sie lepszy. w takich momentach prawo rycerskie byłoby najlepszym rozwiazaniem.
1 5 1