Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:50:44+01:00
Przygotowując surówkę z marchwi, należy marchew po utarciu skropić oliwą, ponieważ witaminy zawarte w marchwi są rozpuszczalne w tłuszczach i wtedy będą lepiej wchłonięte przez organizm.
2 5 2
2010-01-17T11:54:34+01:00
Myślę, że chodzi o to, że zawarte w marchewce witaminy A; D; E; K rozpuszczają sie w tłuszczach i dlatego należy je skropić oliwą, żeby były lepiej przyswajalne przez nasz organizm .
2 5 2