Odpowiedzi

2010-01-17T11:51:36+01:00
2,4 kWh = 2400 W × 3600 s = 8640000 [J]
[W×s] = [J]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T12:00:37+01:00
Ze wzoru P = W/t a teraz jednostkami W = J/s
moc = praca/czas Wat = dżul/sekunda

2,4kWh = 2400 Wh = 2400W×3600s = 8 640 000Ws = 8 640 000J
kilo to 1000, tu watogodziny zamieniamy na watosekundy, a watosec to inaczej dżul, co wynika ze wzoru
1 5 1
2010-01-17T16:49:58+01:00
2,4kWh=2400W×3600s=8640000 [J]
2 4 2