What is life like nowdays?-jak ludzie żyją teraz
How do people travel?- czym podróżują(samochody itp)
Where do they live?- gdzie mieszkają
What do they wear?-co noszą
What are their favourite free-time activities?co robią w wolnym, czasie

opsowiedzieć na pytania po angelsku w conajmniej 5 zdaniach

+tłumaczenie..:)

2

Odpowiedzi

2009-09-28T17:30:31+02:00
Nowadays people live better than before.
They travel by cars, airplanes, and trains.
They live mostly in detached-house but some people live in block of flats.
They wear a clothes.
In their free time they go for a strolls or they read a book.

W dzisiejszych czasach ludzie żyją lepiej niż wcześniej.
Oni podróżują samochodami, samolotami i pociągami.
W większości mieszkają w domach wolnostojących ale niektórzy ludzie mieszakją w blokach.
Oni noszą ubrania.
W ich wolnym czasie oni chodzą na spacery albo czytają książkę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T17:37:46+02:00
Ludzie teraz żyją bardzo dobrze. Podróżują samochodami i samolotami. Mieszkają w bardzo dużych i pięknych domach. Ubierają się w markowe i modne ubrania. W weekendy i dni wolne od pracy wyjeżdżają na wycieczki do różnych miejsc. Bardzo często są to piękne, egzotyczne kraje.


People now are living very well. Traveling in cars and airplanes. They live in very large and beautiful homes. Dressed in branded and trendy clothing. On weekends and holidays go on trips to various places. Very often they are beautiful, exotic countries.

Mam nadzieję, że pomogłam. ;)