Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T12:09:06+01:00
Ja bardzo podziwiam Anne dymną za jej trud i poświęcenie dla osób chorych i niepełnosprawnych.We wrześniu 2003 roku założyła w Krakowie Fundację "Mimo Wszystko", funkcję jej prezesa od początku sprawując społecznie. Pierwotnym celem Fundacji było utrzymywanie Warsztatów Terapii Artystycznej i opieka nad ich 26 podopiecznymi, niepełnosprawnymi intelektualnie.Obecnie Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” pomaga wielu osobom chorym i niepełnosprawnym w całej Polsce, a także koordynuje pracę wolontariuszy. Organizuje również Festiwal Zaczarowanej Piosenki im. Marka Grechuty, Ogólnopolskie Dni Integracji „Zwyciężać mimo wszystko” oraz Ogólnopolski Festiwal Twórczości Teatralno-Muzycznej Osób Niepełnosprawnych „Albertiana”. Ponadto Fundacja buduje dwa nowoczesne ośrodki rehabilitacyjno-terapeutyczne: „Spotkajmy się” w nadbałtyckim Lubiatowie i „Dolinę Słońca” w podkrakowskich Radwanowicach.Anna Dymna to osoba zdecydowanie godna naśladowanie.Ma ona gołębie sere.jest ona godna postaw szcunku.
19 4 19
2010-01-17T13:52:44+01:00
Bardzo podziwiam Szymona Majewskiego, który jest sławnym w Polsce komikiem.Prowadzi on program rozrywkowy pt."Szymon Majewski Show".Najbardziej lubię moment programu, w którym przychodzi moment na "rozmowy w tłoku", ponieważ jest on najzabawniejszym elementem tego całego przedsięwzięcia.Uwielbiam go głównie, za to że potrafi rozśmieszyć całą Polskę i wcale nie boi się komplikacji prawnych, za to że nabija się np. z Polskich polityków.Szymon na pewno musi znać bardzo dobrze język Polski, ponieważ pisze sam cały scenariusz programu i jego przebieg oraz wymyśla różne konkursy, które na pewno rozśmieszą każdego uczestnika i widza.
17 2 17