Odpowiedzi

2010-01-17T12:16:44+01:00
Niedogodności średniowiecza:
- liczne wojny i przemarsze wojsk -- chłopi; praktycznie wszyscy byli na to narażeni
- klęski nieurodzaju, głód -- chłopi
-epidemie; dżuma -- wszyscy mieszkańcy
- napady zbójców-- wszyscy
- liczne opłaty celne i myta --wszyscy, którzy przemieszczali się po kraju;mieszkańcy żyjący w średniowieczu ; wszyscy


mam nadzieję, że dobrze :]
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:38:42+01:00
Jednym z wielu niebezpieczeństw czyhających na ludzi średniowiecza była "czarna śmierć".Przez brak higieny, epidemia dotknęła prawie wszystkie kraje tamtego okresu.
5 4 5