Odpowiedzi

2009-09-28T17:27:49+02:00
Kochać, to dawać i otrzymywać.
Kochać, to troszczyć się o kogoś.
Kochać, to patrzeć na każdy ruch, każde skinienie dłonią.
Kochać, to nasłuchiwać kroków, każdych, choćby najmniej znaczących słów.
Kochać, to myśleć o kimś nieustannie.
Kochać, to być ślepym na wady i popełnione błędy.
Kochać, to tęsknić już po pięciu minutach rozstania.
Kochać, to być wiernym, niezależnie od sytuacji.
Kochać, to cały czas być przy niej.
Kochać, to chronić kogoś przed niebezpieczeństwem.
Kochać, to budować wspólne życie i burzyć wszystko wokół.
:D oto moja odpowiedz
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T17:28:01+02:00
Kochać, hmm... to znaczy bezinteresownie pomagać drugiej osobie.. być zawsze obok niej.. Bo to miłość sprawia, że człowiek chce żyć.. nie ma nic piękniejszego... Miłość uskrzydla.. Nadaje barw.. Lecz też wymaga poświeceń.. Nieraz trzeba z czegoś zrezygnować, żeby druga osoba była szczęśliwa.. Przyjaźń, wierność, zaufanie, uczciwość.. i jeszcze wiele innych równie ważnych cech potrzeba w związku.. Gdy wszystko się wali.. Nie chce się już żyć.. to właśnie ta druga osoba.. Ta najbliższa.. wyciąga do Ciebie rękę.. Bez najmniejszego zastanowienia tę rękę jej podajesz i później robisz to samo.. Próbujesz tej drugiej osobie pomóc odbić się od dna.. Moim zdaniem ten kto kocha szczerze i jest kochany jest najszczęśliwszy.. a kochać, dla niektórych znaczy ŻYĆ.