Odpowiedzi

2010-01-17T12:01:45+01:00
Myc się pod prysznicem, my naczynia co 2 dni
58 1 58
2010-01-17T12:03:31+01:00
- Zakręcając kran podczas mycia zębów albo golenia
- stosowanie zmywarek do naczyń
30 2 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T12:04:26+01:00
W gospodarstwie domowym możemy oszczędzać wodę na wiele sposobów. Jedną z nich jest mycie się pod prysznicem, zamiast brać kąpiel w wannie. W wannie zużywa się dużo więcej wody, niż pod prysznicem. Drugim sposobem jest mycie zębów poprzez nalanie sobie wody do kubka czy umywalki, a nie zostawianie lecącej wody na ok. 2-5 min. Trzecim sposobem jest zakręcanie wody np. podczas mycia naczyń. Wychodząc możemy przecież zakręcić wodę, a zaczynając z powrotem myć możemy ją odkręcić. Lepiej jest tak, niż żeby leciała np. 30 min.
49 4 49