Odpowiedzi

2010-01-17T12:02:56+01:00
''Nie dla mamy nie taty lecz dla każdej małolaty'' (dla dziewczyn)
harry potter
pamietnik ksiezniczki (dla dziewczyn)
nie znam wiecej
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T12:05:08+01:00
1.Harry Potter - Insygnia Śmierci .
2.Wojciech Cejrowski - Boso przez świat .
3.Nora Roberts - Hołd .
4.Dawid Hosp - Niewinny .

;D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T12:06:05+01:00
1.Księżyc w Nowiu.
2.Zamek z piasku, który runąl.
3.Tunele Otchłań.
4.Oko Księzyca.
5.Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki

Naprawde polecam.
Licze na naj ;************