Proszę pomocy!!!
Praca na Wczoraj !!!
Przetłumacz na jezyk angielski:
To jest mój dom.To jest salon.Znajdują się w nim: 2 fotele, brązowa sofa, kwiaty, telewizor i duża szafa. Ściany są pomalowane na beżowo.Na ścianie wisza obrazy. To jest kuchnia. Jest w niej duża lodówka, szafki,kwiaty i kuchnia gazowa.Ściany są białe. To jest moj pokoj jest w nim klatka z chomikiem, regał dużo roślin, łożko i komputer.Jest to moje ulubione miejsce w domu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T12:19:36+01:00
To jest mój dom.
This is my house.
To jest salon.
This is living room.
Znajdują się w nim: 2 fotele, brązowa sofa, kwiaty, telewizor i duża szafa.
There are two armchairs, brown sofa, flowers, TV set and big wardrobe.
Ściany są pomalowane na beżowo.
Walls are beige. Na ścianie wisza obrazy.
On the wall are pictures.
To jest kuchnia.
This is kitchen.
Jest w niej duża lodówka, szafki,kwiaty i kuchnia gazowa.
There are big fridge, cupboards, flowers and cooker.
Ściany są białe.
Walls have white colour.
To jest moj pokoj jest w nim klatka z chomikiem, regał dużo roślin, łożko i komputer.
This is my room, there are hamster, bookcase, lots of plants, bed and computer.
Jest to moje ulubione miejsce w domu.
This is my favourite place in my house.
2010-01-17T12:36:23+01:00
This is my house. This is a living room. There are : two armchairs, brown sofa, flowers, tv and a big wardrobe. Wall are beige. On the wall are hanging pictures. This is a kitchen. There are a big fridge, cupboards, flowers and gas cooker. The wall are white. This is my room. There are hamstercage, bookshelves, a lot of flowers, bad and computer. This is my favourite place at home.