Odpowiedzi

2010-01-17T12:13:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T12:15:16+01:00
* Nie grzeszyć , starać się spełniać dobre uczynki , pomagać innym bezinteresownie .
* Słuchać dobrych rad innych ludzi .
* Zawierać znajomości tylko z towarzystwem , które jest dojrzałe , nie robi złych rzeczy .
* Modlić się za swoje dobro i zło , za innych , by tak nie czynili , modlitwa czyni cuda .
2010-01-17T13:03:26+01:00
Czesto sie modlic i czesto chodzic do kosciola. czynic dobro