Odpowiedzi

2010-01-17T12:32:27+01:00
Uzębienie mleczne, u dziecka zaczynają wyrastać w 6. miesiącu życia, pełne u.m. liczy 20 zębów: w każdej połowie szczęki 2 siekacze, 1 kieł i 2 tzw. trzonowe mleczne

Uzębienie stałe, u człowieka w u.s. 32 zęby: w każdej połowie szczęki 2 siekacze, 1 kieł, 2 przedtrzonowe i 3 trzonowe.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:20:17+01:00
Uzębienie mleczne ma 20 zębów:
-po 2 siekacze
-po 2 trzonowe mleczne
-po 1 kieł

Uzębienie stałe ma 32 zęby:
-po 2 siekacze
-po 2 przedtrzonowe
-po 3 trzonowe
-po 1 kieł
4 3 4