Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T19:15:29+02:00
Przyjmuje się że Sumerowie poprzez kontakty handlowe z Anatolią i Syrją sprowadzili do Mezopotamii cynę, srebro i miedź.Prawdopodobnie jako pierwsi dokonali stopu miedzi i cynku tworząc brąz, z którego wyrabiali broń i narzędzia.
2009-09-28T20:21:39+02:00
Robili oni wymianę
wymieniali się z innymi ludźmi z innych krajów np.żywność na żelazo
:)