Odpowiedzi

2010-01-17T12:37:19+01:00
Słuchajcie wszyscy !

Kwadrat to czworokąt najlepszej budowy ! Każdy kto go ma jest szczęśliwy !Nie czekaj !
Ty też kup wypasiony kwadrat :)
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T12:47:15+01:00
Oo tez mam to zadanie !!

Każdy dobrze wie ,że czworokąt figurą jest,boki równe ma czasami, już to dobrze wiem!Ceny obniżamy więc was zapraszamy,dobry humor mamy!
13 4 13
2010-01-17T16:21:43+01:00
KWADRAT!!!! KUP JUŻ DZIŚ!!
kwadtar, kwadrat kto go ma, ten sie cieszy ha ha ha. Kwadratami cieszmy dzieci każdy rodzic już do sklepu leci. Dzieci błagać dajcie się "skwadracać" no i innym dać się wzbogacać.
KUP JUŻ DZIS za JEdyne 20.99 zl
13 4 13