Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T12:40:49+01:00
1wystepuje u roslin powstaje glukoza i tlen potrzebna energia słoneczna
3 drozdże
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T13:10:56+01:00
Fotosynteza występuje u organizmów , które żywią się samożywnie , czyli rośliny , glony .
Do fotosyntezy potrzebny jest dwutlenek węgla i woda .
Równanie fotosyntezy :
C6 H12 O6 ------->6CO2 + 6H2O
Nad strzałką jest energia .
-------
Oddychanie komórkowe to oddychanie wśród komórek .
--------
Fermentacja - to oddychanie beztlenowe , w którym nie wytwarza się energia niezbędna do życia.
Istnieje coś takiego jak Fermentacja Alkoholowa .
1 5 1