Czy w tych zdaniach są przecinki ? Proszę o pomoc. Jeśli są, to gdzie.

Jakby było można to chciałabym też z wyjaśnieniem. A i proszę o odpowiedzi tylko osoby pewne na 100 %.

1. Pogrążony w smutku i tęsknocie biegam po lesie.
2. Zaintrygowany przyglądam się woskowym figurkom.
3. Zaskoczony lecz bardzo ciekawy zastanawiam się kto tam mieszka.
4. Cały czas myślę o tej książce i odgaduję czyja jest.

3

Odpowiedzi

2010-01-17T12:54:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T12:55:40+01:00
1) nie ma przecinka
2) nie ma przecinka
3) Zaskoczony , lecz bardzo ciekawy zastanawiam się kto tam mieszka .
4) nie ma przecinka
2010-01-17T12:58:17+01:00
1.nie ma
2.nie ma
3.Zaskoczony lecz bardzo ciekawy, zastanawiam sie kto tam mieszka.
4.nie ma