Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T13:20:36+01:00
*Objętość : v = m / g
*Siła nacisku: N = Fg * sin(a) ,
gdzie:
N - siła nacisku,
Fg = m * g - siła ciężkości
a - kąt między wektorem siły ciężkości a powierzchnią.
*Gęstość: p = m/v
*Masa: m = d*V lub
m=F/a
albo m/v
*Prędkość: s = v*t
*Ciśnienie: p = N/S
*Temperaturę: T = 2E/k
4 3 4
2010-01-17T13:25:30+01:00
1.Objętość
V = m/ρ
lub
V =Pp × h
2.Siła nacisku
często jest ona równa ciężarowi ciała czyli
F = m×g
3.Gęstość
ρ = m/V
4.Masa
m= F/g
lub
m = ρ×V
5.Prędkość
w ruchu jednostajnym
V = S/t
w ruchu jednostajnie przyspieszonym
V = a×t
6.Ciśnienie
p = F/S
ciśnienie hydrostatyczne
p = ρgh
7.Temperatura
np przyrost temperatury
ΔT = Q / m×Cw
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:39:02+01:00
Objętość:
V = m/ρ
i
V =Pp × h
Siła Nacisku:
Fn = m×g
GĘSTOŚĆ:
p=m/V
[P=kg/m3]
ρ - gęstość ciała
m - masa ciała
V - objętość ciała
MASA:
m=d*V
m=F/a
m=F/g
PRĘDKOŚĆ:
-w ruchu jednostajnym:
V = S/t
-jednostajnie przyspieszonym:
V = a×t
CIŚNIENIE:
p = F/S
-hydrostatyczne:
p = ρgh
TEMPERATURA:
(delta)T = Q/m×Cw
i
T= 2E/k
/- kreska ułamkowa

pozdrawiam:)
5 4 5