Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T17:47:39+02:00
W skroce socjalizacje wtorną możemy zmienić poprzez:

- założenie rodziny (czlowiek musi sie nauczyc jak zyc z innym czlowiekiem)
- rozpoczęcie pracy
- rozpoczecie nauki itd.

Inaczej mowiac socjalizacja wtorna zaczyna sie odbywac wtedy gdy dana jednostka spoleczna ropoczyna nowy etap w zyciu, ktory jest odmienny od poprzedniego i musi sie nauczyc jak zyc w nowym srodowisku. Na socjalizacje wturną możemy wpływać swoimi decyzjami odnoszącymi sie do tego co będzie 'dalej'.
10 4 10
2009-09-28T17:48:01+02:00
Moge ci pomoc tylko w taki sposob iz socjalizacja wtorna odbywa sie w pozniejszym czasie i trwa do konca zycia.
na tym etapie jednostka ma duzy wpływ na ksztalcenie samego siebie ..

OGOLEM SLOWO SOCJALIZACJA JEST TO PROCES KTORY KSZTALTUJE OSOBOWOSC CZKOWIEKA I PRZYSTOSOWUJE GO DO ZYCIA W SPOLECZENSTWIE

tylko tyle moge ci pomoc. na tej zasadzie sprobuj sam/a uzasadnic ta odpowiedz zadana.
5 1 5