Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:15:58+01:00
Gdybym miała zaczarowaną szkatułkę umieściła bym w niej swoje smutki, żale i wszystko to o czym chciała bym zapomnieć.
Została bym wesołą dziewczyną, bez żadnych zobowiązań.
Robiła bym to co chcę, nie przejmowała sie niczym i nikim.
Ta szkatułka pomogła by mi otworzyć się na świat i na ludzi którym bałam sie zaufać. Znikł by ze mnie wstyd i wszystko to czego nie byłam w stanie zrobić.
Tak właśnie wyobrażałabym sobie wejście w posiadanie takiej "zaczarowanej szkatułki".
2010-01-17T16:30:07+01:00
Gdybym miała zaczarowaną szkatułkę, zmieniła bym świat na lepszy. Terrorystów przemieniła w polityków, pozbyła się wszelkiego zła na świecie. Nie używała bym tej szkatułki na własne zachcianki. Liczy się to co robisz dla świata, a nie to co dla ciebie. Po 2 wyeliminowała bym wirus HIV z Afryki. Po 3 sprawiła bym, aby każdy człowiek żyjący religijnie żył 5 razy dłużej niż normalny człowiek. Dodatkowo anulowała bym kary śmierci oraz destowanie kosmetyków na zwierzętach..

^^
1 5 1