Odpowiedzi

2010-01-17T13:40:36+01:00
Sw.: Albert Chmielowski, Faustyna Kowalska, Maksymilian maria Kolbe, Urszula Ledochowska, Rafał Kalinowski, faustyna Kowalska, Jadwiga,Kinga, Jan z Dukli, Jozef Pelczar, Teresa z Kalkuty
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:45:11+01:00
1.św. Albert Chmielowski
2.św. Andrzej Bobola
3.św. Faustyna Kowalska
4.św. Jacek Odrowąż
5.św. Jadwiga Andegaweńska
6.św. Jadwiga Śląska
7.św. Jan Sarkander
8.św. Kazimierz Jagiellończyk
9.św. Maksymilian Maria Kolbe
10.św. Stanisław Kostka
11.św. Stanisław ze Szczepanowa
12.św. Urszula Ledóchowska
13.św. Wojciech
50 4 50
2010-01-17T17:13:19+01:00
Św.Jadwiga
św.Maksymilian Maria Kolbe
św.Edyta Stein(sztajn)
św. Maria Faustyna Kowalska
6 3 6