Odpowiedzi

2010-01-17T13:11:38+01:00
Nie jem
nie usiedzę
nie posprzątam
nie odrobię lekcji
nie zagram
nie przegapię
nie popatrzę
nie przeczytam
nie zjem
nie oglądam
nie stoję
nie namaluję
nie zrobię porządku
nie mam
nie byłem


Ja nie jem szpinaku.
On nie usiedzi na krześle.
Oni nie posprzątali pokoju.
Ona nie odrobi lekcji.
Oni nie zagrają w karty.
Nie zjem zupy ogórkowej.
Nie przegapię filmu.
Nie posprzątam w kuchni.
Nie przeczytam lektury.
Nie oglądam wieczorynki.
Nie stoję na krześle.
Nie namaluję choinki.
Nie zrobię porządku na półce.
Nie mam pieniędzy.
Nie byłem w szkole.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:18:05+01:00
Niespodziewanie, danie, kamienie, wieniec, stwierdzenie, zakochanie, pranie, niespodzianka, mieszanie, taniec, koniec, panie, zdanie, opanowanie, śniadanie

1. Kasia niespodziewanie spadła z ławki.
2. Pizza jest ulubionym daniem mojego najlepszego przyjaciela Wiktora.
3. "Kamienie na szaniec" to najlepsza lektura jaką czytałam.
4. Ten wieniec uplotła trzy dni temu moja babcia.
5. Stwierdzenie, że miłość jest zła jest niezgodne ze zdaniem wielu osób.
6. Zakochanie to najpiękniejszy stan w życiu człowieka.
7.moja ciocia robiła wczoraj duże pranie.
8. To była najwspanialsza niespodzianka w całym moim życiu.
9. Mieszanie to proces wymieszania dwóch składników.
10. Taniec jest największym hobby Maryli.
11. Szkoda, że to już koniec filmu.
12. Te panie z sąsiedztwa to naprawde kulturalne damy.
13. Moje zdanie jest bardzo rozbudowane.
14. Opanowanie to bardzo ważna cecha.
15. Zazwyczaj jem śniadanie o 10.
2010-01-17T13:18:30+01:00
1.Nienawidze
Nienawidze chodzić do szkoły.

2.Nie lubię
Nie lubię zupy pomidorowej.

3.Nie cierpię
Nie cierpię gdy ktoś mi zwraca uwagę.

4.Nie potrafię
Nie potrafię jeździć samochodem.

5.Nie będę
Nie będę przeszkadzać braciom.

6.Nie mogę
Nie mogę Cię zapomnieć.

7.Nie chce
Nie chce mi się uczyć.

8.Nie mam
Nie mam wystarczającej ilości pieniędzy.

9.Nie zostanę
Nie zostanę dłużej u Ciebie.

10.Nie wiadomo
Nie wiadomo która godzina.

11.Nie można
Nie można tego przenieść.

12.Nie trzeba
Nie trzeba mieć kwalifikacji.

13.Nie wiem
Nie wiem od czego zacząć.

14.Nie rozumiem
Nie rozumiem po francusku.

15.Nie brak
Nie brak mi niczego.