Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • totz
  • Początkujący
2010-01-17T13:25:46+01:00
O duzej gestosci :

-Nizina Chinska
-Delta i nizina gangesu
-Wyspa Jawa

o niskiej:

-syberia
-Wyzyna tybetanska
-PLw Arabaski
2 3 2
2010-01-17T13:25:53+01:00
Afganistan-647 500 km2
Armenia-29 800 km2
Filipiny-300 00km2
Irak-437 072km2
Izrael-20 991km2
1 5 1
2010-01-17T13:27:13+01:00
Duża- Syria, Irak, Bombaj, Tokio
mała- Japonia
1 5 1