Uzupełnij, stosując notację wykładniczą.
7,8 * 10 do potęgi 8 m = ................ km ( w kilometrach)
8,3 * 10 do potęgi -5 kg =.............. g
4,7 *10 do potęgi 6 m kwadratowych =..................ha=.............. a
7,23*10 do potęgi -3cm kwadratowych=............... l

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:31:24+01:00
7,8 * 10 do potęgi 8 m = 7,8 * 10 do potęgi 5 km ( w kilometrach)
8,3 * 10 do potęgi -5 kg =8,3 * 10 do potęgi -2 g
4,7 *10 do potęgi 6 m kwadratowych =4,7 *10 do potęgi 2 ha=.4,7 *10 do potęgi 4 a
7,23*10 do potęgi -3cm sześciennych = 7,23*10 do potęgi -6cm l
1 5 1
2010-01-17T13:34:31+01:00
1) 7,8 *10 do potęgi 5 km
2) 8,3 *10 do potęgi -2 g
3) 4,7 *10 do potęgi 2 ha = 4,7 *10 do potęgi 4 a
4) 7,23*10 do potęgi -6 l (chyba chodziło o sześcienne, nie kwadratowe)