Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:25:31+01:00
A]v=abc
v=10×20×0,5=100cm³
b]v=abc
1cm=0,1dm

v=2,5×4×0,1=1dm³
c]
1m=100cm
v=abc
v=100×30×20=60000cm³
d]
1dm=10cm
1m=100cm
v=abc=1×10×100=1000cm³
2010-01-17T13:26:32+01:00
A) 10 cm x 20 cm x 0,5 cm = 100 cm³

b) 2,5 dm × 4 dm × 1 cm
2,5 dm = 25 cm
4 dm = 40 cm
25 cm x 40 cm x 1 cm = 1000 cm³

c) 1 m × 30 cm × 20 cm
1 m = 100 cm
100 cm x 30 cm x 20 cm = 60000 cm³

d) 1 cm × 1 dm × 1 m
1 dm = 10 cm
1 m = 100 cm
1 cm x 10 cm x 100 cm = 1000 cm³