W czasie pobytu w szkole w USA zgubiłeś segregator z ważnymi materiałami.Napisz ogłoszenie, które powiesisz na tablicy.
- Opisz wygląd segregatora.
- Określ co w nim było.
- Napisz gdzie widziałeś go ostatni raz.
- Napisz jak można się z Tobą kontaktować.

Z góry dziękuje. Daje NAJ.
Proszę o pomoc :)

3

Odpowiedzi

2010-01-17T13:34:47+01:00
Help me I los my segregator
there was my all books
I see segregator last in my math klass
When you fain it coll me tel;663357603
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:36:11+01:00
Attention!

I've lost my binder with importand documents like my English essay. The binder is green with colorfull sticker on right. I saw it one day ago when I was in the library.
If you find it, please call 0000000000!!
7 4 7
2010-01-17T13:36:25+01:00
UWAGA! UWAGA!

W dniu 12.05.2008r na uczelni Cambridge został zgubiony zielony segregator. W segregatorze było mnóstwo ważnych dokumentów i notatek. Większość dokumentacji była zapisana na kartkach formatu A4. Segregator był podpisany na przedniej okładce.
Znalazcę proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

tel: (076) 693-23-09
e-mail: [email protected]


ps. dla uczciwego znalazcy przewidziano nagrodę.
9 2 9