1. Rurkę o długości 18 cm włożono do szklanki o średnicy 6 cm i wysokości 12 cm, w sposób podany na rysunku (załącznik). Oblicz jaki procent rurki stanowi część wystająca ze szklanki.
2. W jakiej odległości od ziemi unosi się przedstawiony na rysunku(załącznik nr.2) latawiec, jeśli sznurek ma długość 41m?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:49:34+01:00
Jeśli dodasz załączniki to mogę rozwiązać to zadanie, jednak bez - nie da rady ;)
2010-01-17T14:20:14+01:00