Odpowiedzi

2010-01-17T13:33:40+01:00
Kosmos - Najłatwiej mówiąc, to wszystko, co nas otacza. Jednak trudno nam sobie to „wszystko” wyobrazić. To nie tylko nasza planeta, nie tylko Układ Słoneczny, to cała materia.:)

5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:33:55+01:00
Kosmos - ina czej wszechświat - cała otaczająca nas przestrzeń
6 3 6
2010-01-17T13:34:49+01:00
KOSMOS-inaczej wszechświat nic nie może istnieć poza nim.Jest to ogromna przestrzeń.
3 3 3