Potrzebne szybko prosze was pomozcie dzieki:*


zad.1
zamien podany procent na ulamki
25%
65%
75%
50%
60%
40%
zad 2
Uzupelnij
a)
0,62=....%
....=15%
....=3%
0,075-....%
b)zamien na promile %o
0,05=.......promile
.......=13promili
0,4=.....promili
......%=0,5promili
c)zamien procenty na promile
2%=.......promili
0,3%=.....promili
.....=18promili
.....=0,5promili

3

Odpowiedzi

2010-01-17T13:36:44+01:00
25% - jedna czwarta
65% - dwie trzecie
75% -
50% - jedna druga
60% - jedna trzecia
40% -
2010-01-17T13:38:36+01:00
Zadanie 1
25% = 0,25
65% = 0,65
75% = 0,75
50% = 0,5
60% = 0,6
40% = 0,4

Zadanie 2
a)
0,62=62%
0,15=15%
0,03=3%
0,075=7,5%

b)
0,05=50 ‰
0,013=13‰
0,4=400‰
0,05%=0,5‰

c)
2%=20‰
0,3%=3 ‰
1,8%=18‰
0,05%=0,5‰
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:39:00+01:00
A]25%=0,25
65%=0,65
50%=0,5
75%=0,75
60%=0,6
40%=0,4
zad.2]
a]0,62=62%
0,15=15%
0,03=3%
0,075=7,5%
b]0,05=50 promili
]0,013=13 prpmili
0,4=40 promili
0,05%=0,5 promila

c]2%=20 promili
0,3%=3 promile
1,8%=18 promili
0,05%=0,5 promila