Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:57:36+01:00
Bo maja dobre serce mi tez jest czasem szkoda osob ktorzy nie maja tego co my mamy i im bardzo wspolczuje, ale czasem to sie nie wie jak niektorym ludzia pomoc. Ponieważ im współczują
Chcą zrobić dobry uczynek. zeby miec czyste sumienie,bo są dobrzy,Żeby czuć radość że się komuś pomogło, zrealizowało jego marzenie...
2010-01-17T13:59:00+01:00
Powinno się współczuć ludziom nie mającym środków materialnych, ponieważ mogą oni umrzeć