Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T15:27:49+01:00
Są to historyczne szkice literackie, krótkie rozprawy ujmujące określony temat w sposób subiektywny, zespalające elementy prozy artystycznej, naukowej i publicystycznej związane z Radomskiem i Regionem na przestrzeni wieków.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:33:58+01:00
Burzliwa historia jednej szopki
Dziewiętnastowieczny duch happeningu
Radomszczańskie inscenizacje Jasełek księdza Soleckiego
Ślub rabinówny
Topografia starego Radomska
Topography old Radomsko /Noworadomsk/

Historyczny szkic literacki krótkie rozprawy ujmujące jakiś określony temat w sposób subiektywny złączające elementy prozy artystucznej , naukowej i publicystycznej związane z regionem na przestrzeni wieków






pozdro