Zad3
wykonaj redukcję wyrazów podobnych i oblicz wartości liczbowe wyrażeń:
a)2[4x-(4y+3x)]-4[3x-(2x-3y)]=..........................................................................................................................................................................................

2

Odpowiedzi

2010-01-17T13:37:25+01:00
2[4x-(4y+3x)]-4[3x-(2x-3y)] = 2(x-4y)-4(x+3y)= 2x-8y-4x-12y = -2x-20y=-2(x+10y)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:39:38+01:00
A)2[4x-(4y+3x)]-4[3x-(2x-3y)]=2*[4x-4y-3x]-4*[3x-2x+3y]=2*[x-4y]-4*[x+3y]=2x-8y-4x-12y=-2x-20y