Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • bele
  • Rozwiązujący
2010-01-17T13:45:13+01:00
Powołuje mnie poprzez rodziców,
nauczycieli , katechetów .
powołuje także poprzez przygode z
kolegami/żankami .
powołuje mnie na kazaniach w kościele
itp
; )
2010-01-17T14:24:06+01:00
Pan Bóg powołuje nas wszystkich poprzez rodziców , którzy opiekują się na mi , kościół bo przecież do niego chodzimy lub nauczycieli bo przecież się uczymy różnych rzeczy , także o Bogu który nas wzywa. Pan Bóg wzywa każdego po imieniu , nie ma że albo tego lub tego.

mam nadzieje ze pomoglem ;)