Zaznacz prawda lub fałsz:
1. Granica umowna między Europą a Azją rozpoczyna się z Zatoce Bajdarackiej. Prawda/Fałsz

2. Biegnie wzdłuż zachodniego stoku gór Ural. prawda/fałsz

3.Prowadzi wzdłuż rzeki Emby. prawda/fałsz

4.Prowadzi wzdłuż pólnocnego wybrzeża Morza Kaspijskiego. prawda-fałsz

5. Dalej przebiega przez Morze Azowskie. prawda/fałsz

6. Przebiega przez cieśninę Bosfor. prawda/fałsz

3

Odpowiedzi

2010-01-17T13:46:56+01:00
1) Fałsz
2)Fałsz
3)Fałsz
4)Fałsz
5)Fałsz
6) Prawda
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:53:11+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T19:39:17+01:00
1.Fałsz
2.Prawda
3.Prawda
4.Prawda
5.Fałsz ( wcześniej przez dwie rzeki: Kumi i Manycz a potem przez morze azowskie)
6.Prawda