Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T13:41:55+01:00
Do zachowywania tajemnic ,wierności , koleżeństwa , pomocy
1 3 1
2010-01-17T13:42:22+01:00
Mnie zobowiązuje do tego, żeby radzić się z innymi koleżankami. Np. jak ja czegoś dokładnie nie rozumiem, to żeby ich spytać się o pomoc.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:45:15+01:00
Bycie w grupie koleżeńskiej zobowiązuje do:
- szczerości wobec innych
- przyjaźni
- pomocy innym
- traktowania każdego na równi
- koleżeństwa
- bycia lojalnym wobec innych i wobec samego siebie (co jest najważniejsze) :)
1 5 1