Odpowiedzi

2010-01-17T13:52:29+01:00
Rosja - Europa/Azja
Kazachstan - Azja
Egipt - Afryka
Turcja - Azja,część w Europie
2 5 2
2010-01-17T13:53:31+01:00
Rosja-państwo rozciągające się od wschodniej Europy poprzez północną część Azji po Ocean Spokojny
Kazachstan-państwo leżące częściowo w Europie i częściowo w Azji
Egipt-Afryka
Turcja -Azja
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:57:08+01:00
Rosja - Europa i Azja (rosja jest tak duża, że zajmuje 2 kontynenty)
Kazachstan- częściowo Europa, częściowo Azja
Egipt - afryka
Turcja - głównie Azja, ale mała część turcji znajduje sie tez w europie.

Beznadziejne panstwa, leżące na 2 kontynentach jednocześnie ;D
3 5 3