Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:55:12+01:00
Sporty zimowe - dyscypliny rozgrywane w okresie zimowym. Niezbędnymi warunkami do ich przeprowadzenia są: mróz i często śnieg. Do sportów zimowych zaliczamy: narciarstwo alpejskie i klasyczne, snowboard, skoki narciarskie, saneczkarstwo, bobsleje, skeleton, hokej na lodzie, jazda figurowa na lodzie, short track, jazda szybka na lodzie, bojery, biatlon, curling, skibob. W dzisiejszych czasach wskutek rozwoju techniki większość z tych dyscyplin można rozgrywać w porze letniej np. hokej, jazda figurowa czy skoki narciarskie.
4 3 4
2010-01-17T13:55:57+01:00
Sporty zimowe - dyscypliny rozgrywane w okresie zimowym. Niezbędnymi warunkami do ich przeprowadzenia są: mróz i często śnieg. Do sportów zimowych zaliczamy: narciarstwo alpejskie i klasyczne, snowboard, skoki narciarskie, saneczkarstwo, bobsleje, skeleton, hokej na lodzie, jazda figurowa na lodzie, short track, jazda szybka na lodzie, bojery, biatlon, curling, skibob. W dzisiejszych czasach wskutek rozwoju techniki większość z tych dyscyplin można rozgrywać w porze letniej np. hokej, jazda figurowa czy skoki narciarskie.
Sporty zimowe indywidualne
*snowskate
*biatlon
*łyżwiarstwo
-łyżwiarstwo figurowe
-łyżwiarstwo szybkie
-łyżwiarstwo szybkie na krótkim torze
*narciarstwo
-narciarstwo klasyczne
-biegi narciarskie
-kombinacja norweska
-skoki narciarskie
-narciarstwo alpejskie
-narciarstwo dowolne
-snowboarding
*sporty saneczkowe
-bobsleje
-saneczkarstwo
-saneczkarstwo na torach lodowych
-skeleton
Sporty zimowe zespołowe
*curling
*hokej na lodzie
5 4 5
2010-01-17T13:57:09+01:00
Sporty zimowe są bardzo zdrowe dla organizmu chociaż łatwo się przeziębić. Najczęściej jest to jazda na nartach lub na łyżwach.
Często ludzie łączą z tym swoją przyszłość np. zostają zawodowymi łyżwiarzami.
2 2 2