Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:08:12+01:00
OBLICZAMY RÓŻNICĘ DŁUGOŚCI GEOGRAFICZNEJ:
140°+74°=214° (wartości dodajemy, gdyż miejscowości znajdują się na różnych półkulach)

OBLICZAMY RÓŻNICĘ CZASU:
214°×4'=856'
856':60'=14h16min

OBLICZAMY CZAS SŁONECZNY W TOKIO:
11:00+14:16=1:16 (następnego dnia)

Odp.: W Tokio jest godzina 1:16.
4 4 4
  • metq
  • Rozwiązujący
2010-01-17T17:53:31+01:00
74°+140° = 214°

214°*4min= 856 min = 14h 16min

11:00 + 14:16 = 1:16
2 3 2